Schrijfmiddag voor Maria Isabel Franco, Claudia Medina en Leila Yunus

De schrijfmiddag op zaterdag 4 oktober in het Humanity House was een succes! Vrijwel alle schrijfplekken waren bezet en er zijn vele tientallen brieven geschreven voor de cases van Maria Isabel Franco, Claudia Medina en Leyla Yunus. Tevens is er gesproken door Teyo van der Schoot, Adviseur Mensenrechten van Hivos en door de advocate van Claudia Medina die op dat moment in Nederland was. Met dank ook aan het Humanity House en de Amnesty groep Den Haag, aan de (schrijf)groepen Ridderkerk, Rijswijk en Delft en aan alle anderen die kwamen schrijven en deze dag tot een succes hebben gemaakt!

schrijfmiddagschrijfmiddag 2schrijfmiddag 3

De acties zelf gaan uiteraard nog steeds door. Mocht je  nog (meer) brieven willen schrijven, neem dan contact met ons op via de contact pagina op deze site. Wij kunnen zorgen voor (voorbeeld) brieven en adresgegevens.

Mocht je vaker en ook voor andere acties willen schrijven dan hebben wij contact met Amnesty schrijfgroepen in Delft en omgeving die periodiek (1x per maand) bij elkaar komen om brieven te schrijven.

• Laatste wijziging: 18 september 2019.