Rights Walk app Delft

Rights walk Delft

Amnesty International heeft een app ontwikkeld waarin lokale groepen een "mensenrechten-wandelroute" kunnen zetten voor de eigen stad of regio (http://www.amnesty.nl/rightswalk). Daarbij kon Delft met al zijn historie natuurlijk niet achterblijven en we zijn dan ook druk bezig met de Rights Walk app voor Delft. De app zal je langs diverse plekken in en om het historische centrum van Delft leiden en bij elke plek een stukje achtergrondinformatie geven vanuit een mensenrechten standpunt, met foto's en er zijn ook enkele quizvragen. Onlangs hebben we route zelf getest door proef te lopen, en nu zetten we nog even de puntjes op de i. Wanneer de app klaar is zullen we hier vemelden waar deze te vinden is.

• Laatste wijziging: 1 februari 2019.