Amnesty groep Delft op Lichtjesavond

Op dinsdag 8 december is het Lichtjesavond in Delft. Amnesty groep Delft zal hierbij weer aanwezig zijn, met een kraam in de Choorstraat (niet Hippolytusbuurt zoals eerder vermeld). Hier kun je mee doen aan de landelijke schrijfmarathon, die elk jaar rond de Dag van de Mensenrechten wordt georganiseerd. Bij onze kraam kan je een brief ondertekenen of een kaartje schrijven. Zoals voor Leyla en Arif Yunus uit Azerbeidzjan die onterecht vastzitten, of voor Yecenia Armenta uit Mexico die gemarteld is.

Maar daarnaast doen we meer. Koop bijvoorbeeld alvast je kerstkaarten bij ons, of kaarsen voor in de donkere dagen. En kom gezellig een praatje maken als je meer informatie wilt over wat we doen, en misschien zelfs wel geinteresseerd bent om zelf mee te doen. Je bent zeer welkom. Hopelijk tot ziens op 8 december!

• Laatste wijziging: 4 oktober 2018.